ik wil een nieuwe foto plaatsen bij mijn profiel. de foto moet geroteerd worden hoe doe je dat?

Toegevoegd na 48 seconden:
bij mijn hotmail profiel.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
Amadea
6 jaar geleden
Met welk programma kan jij op jouw apparaat foto's en/of afbeeldingen bewerken? Daar hangt het van af hoe je roteert.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
de foto staat bij afbeeldingen gewoon recht op. ik open hem dan krijg hem dan verkeerd in beeld op zijn kant.
Amadea
6 jaar geleden
'k Heb het even geprobeerd in mijn eigen Hotmailprofiel, maar de foto wordt niet door dat programma gekanteld. Dus ligt het aan de instelling van jóuw foto, en moet je die met het bewerkingsprogramma dat op jouw apparaat zit wijzigen.

Antwoorden (1)

Rechter muisklik op je foto als bestand, en dan 2 keer klikken op rechtsom draaien of linksom draaien.