melding: "de verbinding is verbroken" bij de NOS livestream van de Tour de France, hoe komt dit en vooral: wat kan ik er aan doen?

ik krijg dan op de stream "de verbinding is verbroken" te zien.

soms krijg ik ook "error #2032" of "TypeError - #1009: null".

heeft iemand een oplossing op (een van) deze problemen?

gisteren deed de stream het nog wel, alleen kreeg ik op een van de accounts error #2032 te zien, dat was niet erg, ik kon zo op een ander account inloggen. De streams die het toen deden, hebben nu de melding "de verbinding is verbroken", met een soort WIFI-logootje en een rood rondje met een wit kruisje. Ook in Google Chrome geeft dit problemen.

Toegevoegd na 47 seconden:
ik bedoel natuurlijk de stream op nos.nl, met de pc.

Toegevoegd na 6 minuten:
dit komt NIET doordat de etappe al afgelopen is, ik had het eerder ook al...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (1)

Dat komt omdat de vraag naar de livestreams groter is dan de capaciteit van de NOS. Dan valt er hier en daar wat weg omdat de zendende partij (NOS) het niet kan bijbenen. Jij kunt/hoeft er niks aan te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het lag alleen aan de instellingen en niet aan de sterkte van de stream: sorry, maar bedankt voor de moeite...