Internet versnellen, tweaken?

Is er een manier om mijn draadloos internet op mijn Laptop te versnellen, ik heb KPN Plusbellen.

Toegevoegd na 4 dagen:
Ik heb gewoon KPN Internet PlusBellen.
Draadloos is het 54Mbs en met kabelverbonden heb ik bijna het dubbele van 108Mpbs.

Siemens Gigaset SX553 WLAN DSL Modem 108Mbps

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Kabel of glasvezel nemen en voor een bedraad netwerk zorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blijf vlakbij je router, probeer al je poorten te forwarden, porbeer zo weinig mogelijk programma's te gebruiken die internet nodig hebben, en alles ontstoffen helpt soms ook wel, dit meen ik serieus XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk type draadloos signaal heb je? B,G of N?
B en G hebben een maximale snelheid van respectievelijk 11Mbps en 54 Mbps. Wellicht kan je een snellere router krijgen van KPN ( type N) waardoor je ineens 150Mbps zou kunnen halen(theoretisch). Providers willen na wat aandringen ( en het noemen van concurrenten) hier nog wel eens aan meewerken