hoe wijzig je je email adres van je microsoft account?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
3.4K
Amadea
8 jaar geleden
Door een ander Gmail-adres aan te maken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadea een Microsoft account is meestal @outlook of @hotmail.com/.nl

Het beste antwoord

Stap 1: Voeg een nieuwe alias toe.
1.Meld u aan bij uw Microsoft-account.
2.Selecteer Jouw gegevens.
3.Selecteer Uw e-mailadres of telefoonnummer voor aanmelding beheren.
4.Uw alias veranderen is een gevoelig punt, daarom wordt u gevraagd de code in te voeren die we naar uw e-mailadres of telefoonnummer sturen, dat u in uw account als beveiligingsgegevens hebt opgegeven. Zo weten we dat het verzoek van u afkomt.
5.Selecteer E-mailadres toevoegen of Telefoonnummer toevoegen.
•Als u nog geen e-mailadres hebt, selecteer dan Een nieuw e-mailadres maken en toevoegen als een alias en volg daarna de instructies.
•Als u een e-mailadres hebt dat niet van Microsoft is (bijvoorbeeld een e-mailadres van gmail.com of yahoo.com) en dat u wilt gebruiken, selecteer dan Een bestaand e-mailadres toevoegen als alias van een Microsoft-account en klik daarna op Alias toevoegen.
a.Wanneer u een bestaand e-mailadres toevoegt als alias van een Microsoft-account, moet u bevestigen dat u de eigenaar bent van die account. Rechts van de alias die u hebt toegevoegd, klikt u op Controleren en dan sturen we ter bevestiging een bericht naar dat e-mailadres.
Opmerking Het e-mailadres dat u invoert, mag nog niet in gebruik zijn als alias van een Microsoft-account.
b.Wanneer u de e-mail ter verificatie hebt ontvangen, klikt u op de koppeling om te bevestigen dat u de eigenaar bent van de account.

Stap 2: Stel het nieuwe e-mailadres in als de primaire alias.
Wanneer u het nieuwe e-mailadres hebt toegevoegd, moet u het instellen als uw primaire alias, zodat het wordt weergegeven wanneer u zich aanmeldt bij alle apparaten en services. Alleen e-mailadressen kunnen worden gebruikt als primaire alias.
Zo kunt u het nieuwe e-mailadres instellen als primaire alias: Selecteer Primair maken op de pagina Uw accountaliassen beheren onder de alias die u wilt instellen als primaire alias onder Accountalias.

Stap 3: Verwijder het oude e-mailadres dat u niet meer wilt gebruiken.

Om een e-mailadres te verwijderen dat u niet meer gebruikt, selecteert u Verwijderen naast die alias op de pagina Uw accountaliassen beheren en volgt u de instructies.
SimonV