Hoe pak ik het aan om enkele favorieten in een balk bovenin het scherm te zetten?

zodat ik ze steeds simpel aan kan klikken?

13 jaar geleden
in: Internet
4.6K
Kimath
13 jaar geleden
Welke browser gebruik je? Firefox, Internet Explorer, Google Chrome?
Rieneke1
13 jaar geleden
internet explorer.

Antwoorden (4)

Boven zie je zoals op het plaatje een balkje met een ster en Favorieten. Dan zie je een ster met een pijltje.

Als je nou een website hebt geopend, dan klik je op dat sterretje met pijltje en wordt hij toegevoegd aan je favorietenbal.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je nog geen favorietenbalk hebt, dan kun je dat via 'Extra' toevoegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mbt Internet Explorer heb ik het alsvolgt gedaan.
Klik op ,,extra,, , vervolgens op ,,internetopties,,
Vul het URL-adres in en klik op OK.
Klik het scherm weg en roep het weer op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Firefox: Beeld => Werkbalken => Bladwijzerwerkbalk aanvinken.
Dan ga je naar een website die je wilt hebben, klik boven in Firefox op Bladwijzers => Bladwijzer voor deze pagina maken => bij map kies je Bladwijzerwerkbalk. Als je op klaar drukt, staat die website met een icoontje en het begin van zijn naam boven in firefox, vlak boven de tabs van de websites die op dit moment open staan.
Dit herhaal je met de andere websites die je wilt hebben.

Als de bladwijzerwerkbalk aangevinkt staat, staan er ook een aantal icoontjes op die balk, die je mogelijk totaal niet wilt hebben (eentje met meest bezocht, eentje met nieuws, en nog een). Die kan je gewoon weghalen door er rechts op te klikken en op verwijderen te klikken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan ze trouwens ook zelf een naam geven, door nadat je op 'Bladwijzer voor deze pagina maken' hebt, de naam te wijzigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik klik rechts op het desbetreffende item en kies dan uit de keuzelijst: aan favorieten toevoegen en het is geschied.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
ja, maar ik bedoel niet m'n favolijst links op het scherm.
ik wil enkele geselecteerde favo's in een aparte horizontale balk bovenin.