Wie heeft er ervaring met de telefoon- en internetverbinding van KPN ?

na heel veel "gedoe" met mijn huidige verbindingen van Caiway is KPN het enige alternatief. graag uw mening over KPN

Toegevoegd na 8 minuten:
volgens de interpagina pagina's kan ik in deze regio alleen bij KPN terecht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb "internet plus bellen" van KPN, werkt prima.
Met de Xperiabox kun je 2 analoge lijnen thuis aansluiten,
ik heb daar dan ook 2 verschillende nummers op laten aansluiten: telefoon en faxnummer.
verder heb je 4x LAN bedraad en een wifi uit dat kastje.
Je kunt uit diverse abonnementen kiezen qua belminuten en internet snelheid, dus google even voor de kosten.
Ik ben al jaren abonnee van KPN en heb tot dusverre geen klachten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Om het snel aan te sluiten moet je nog wel de draden van een ouderwetse telefoonaansluiting in huis hebben.

Toegevoegd na 11 minuten:
Als je in jouw regio alleen KPN ter beschikking hebt dan is de keus dus duidelijk.
Mijn ervaring met de service van KPN is beperkt, ze hebben mij wel goed telefonisch geholpen toen ik in eerste instantie de tweede analoge lijn niet op het faxnummer geprogrammeerd kreeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Bij ons ging het goed fout.

Dat het een dag niet doet oke
Maar die service balie was gewoon onbeschoft. En ons ook niet helpen ook. Gelijk opgezegd

UPC vind ik persoonlijk dus veel beter

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben al geruime tijd internet+bellen. Eerst van Planet, toen ging het over in KPN.
Prima connectie, zelfs met 4 mensen tegelijk is het nog mooi snel.
We hebben wel een iets duurder abonnement, omdat mijn vader een hoge uploadsnelheid nodig heeft.
Het bellen is ook goedkoop, 's avonds vaak gratis.

Toegevoegd na 1 minuut:
1x router kapot door blikseminslag, binnen een week hadden we een splinternieuwe :)
Kimath
12 jaar geleden
De verbinding van KPN is redelijk goed ,maar de klantenservice is k*t.
Wij hebben ook KPN gehad maar toen we eronderuit wilden bleven ze rekeningen sturen en dit is tot een rechtzaak gekomen die je NOOIT kunt winnen want je moet met zoveel bewijzen komen dat het niet mogelijk is.
Wij hadden ons abbonement opgezegd per 01-04-2009 en hebben moeten betalen tot 01-08-2009 terwijl we een opzegbrief en een bewijs dat het modem was terug gestuurd op 01-04-2009 maar dit was niet voldoende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik verwijs je even naar het Radar-forum. Een ideale plek om altijd EERST te kijken voordat je iets wil kopen of aanschaffen. Ook over KPN. Hier staan immers de ervaringen van anderen en dat is eerlijker dan een verkooppraatje.

http://www.trosradar.nl/zoeken/

Toegevoegd na 1 minuut:
http://forum.www.trosradar.nl/viewforum.php?f=25&start=50
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een goede internet service maar geen goede prepaid service
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb internet en telefoon apart van KPN (voorheen Het Net), dat gaat goed. De internetservice van KPN vind ik ronduit belabberd. Bovendien werkt mijn KPN mail slecht. Ik kan wel berichten ontvangen maar niet verzenden. Na een halfuur met KPN aan de telefoon gezeten te hebben, heb ik het maar opgegeven. Er kon wel een monteur komen, maar dat werd erg duur.
De telefonische service vind ik op zich wel goed en men is over het algemeen zeer vriendelijk maar het kan soms een tijdje duren voor je iemand aan de lijn hebt.

Toegevoegd na 25 minuten:
Wat UPC betreft: Ik heb hier alleen tv en telefoon van gehad maar daar heb ik heel veel ellende mee gehad. Zo hadden ze me bijvoorbeeld ineens afgesloten, van de telefoon, terwijl ik alleen maar gevraagd had hoe het in zijn werking ging als ik mijn abonnement op wilde zeggen. De klantenservice van UPC was toen (een paar jaar geleden) echt heel slecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK heb KPN Go sinds pm 4 jaar. Installeren gaf veel gedoe
met wachtwoorden, onbereikbare echte mensen e.d
Daarna geen problemen meer gehad tot ik verhuisde en
een week lang een kapotte experiabox had, daarna geen problemen meer. Als je er voor kiest, probeer het's avonds
tegen sluitingstijd, binnen een paar weken zijn de installatiebenodigdheden er wel. Succes.