Als je je vraag op hyves of facebook plaatst ben je toch niet meer anoniem?

niet dat dat erg is maar ik heb de indruk dat velen onbekend willen blijven
dat werkt mijns inziens niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je je vraag op hyves en facebook plaatst zien al je toegevoegde vrienden inderdaad, dat jij de betreffende vraag gesteld hebt. Ik zie de meerwaarde van vragen laten plaatsen op hyves ed ook niet. Het zou mijn vrienden niet aangaan welke vragen ik hier stel.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben het helemaal met je eens. dit is nou juist zo leuk dat je het annoniem kunt doen. het is zo en zo niet slim om alle accounts aan elkaar te koppelen hoe dan ook.
hoe meer je aan elkaar kopppeld hoe meer een ander van je kunt weten.

Andere antwoorden (2)

op hyves en facebook kun je daar ter plekke je instellingen naar wens aanpassen... om te controleren of je daadwerkelijk ook maar ergens te vinden bent, kun je je naam of nickname intypen bij wieowie.nl... kun je elders je dingen ook aanpassen en/of verwijderen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit ook op hyves maar heb mijn profiel afgeschermd. Heb alleen familieleden en enkele vrienden geaccepteerd. Als iemand mij wil zoeken staat er: dit profiel is niet zichtbaar.

Dus je kunt wel tamelijk anoniem blijven.

Toegevoegd na 24 minuten:
Maar ik plaats daar mijn vragen niet. Ik zou niet weten waarom.