Waar kan ik gtst en andere rtl programma's terug kijken?

Op mijn pc doet de rtl.nl site op één of andere manier niet, dus ik kan via de pc niet rtl-gemist bekijken.. weet iemand nog een andere site, of manier, via de pc, om gtst en/of andere programma's van rtl terug te kijken??? Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je wel microsoft silverlight, adobe flash wel gedownload??
En staan je beveiligingsinstellingen wel goed? Want dan zou het gewoon moeten doen..

Antwoorden (7)

Je zou het kunnen proberen via google om toch op de rtl site te komen.

Anders kan je het via de volgende site proberen.
http://www.hebikietsgemist.nl/programma/23/rtl-4/goede-tijden-slechte-tijden.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als bij mij rtl.nl het niet doet, ga ik naar youtube.com en vul bijvoorbeeld bij gtst het volgende in: gtst 23-09-2011. Zo moet het ook lukken, succes! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toets "www.gtst.nl" in.
Bovenaan kun je dan op "gemist" klikken en dan kun je goede tijden en alle andere rtl programma's terugkijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bedoeld dat je de uitzendingen niet kan bekijken op de site:

Daarvoor dient Microsoft Silverlight op je computer aanwezig te zijn.
Ga naar de rtl-supportpagina en doe de systeemcheck om te kijken of e.e.a. correct ge-installeerd is.

En anders brengt misschien de andere informatie op die pagina uitkomst:

http://www.rtl.nl/service/xl/support/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze hebben een eigen kanaal op youtube. Hier worden hele aflevering op gezet en stukjes. De aflevering van vandaag zal er zo als altijd morgen er volledig opstaan.

Zal je gelijk de link geven hier onder ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op uitzendinggemist.nl gaat dat ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook het programma GemistDownloader kunnen downloaden. Hoe het werkt vind je in de volgende video: http://www.youtube.com/watch?v=uD4w0X6qqk8