Wie weet een nederlands talig forum over ipod iphone en ipad?

Ik zoek een forum waar ik mijn vragen kwijt kan over de ipod iphone en ipad
Weet iemand er een
Als je geen nederlands talige kent dan mag een engels talige forum ook :-)

Mvg kruimeltaart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

iphoneclub.nl heeft veel info over iProducten en ook een nederlands forum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Macworld.nl gebruik ik voor al men vragen, ze hebben ook de laatste nieuwtjes over de toekomstige producten