Wat is een goeie Wireless USB Adapter die ik ga gebruiken voor mijn Gaming PC?

Ik ga een nieuwe PC kopen waar ik games zoals Crysis 3, Minecraft, Far Cry 3 en Battlefield 3 op ga spelen. De PC heeft een goeie videokaart (AMD Radeon HD 7870). De PC heeft alleen geen Wi-Fi ingebouwd. Ik moet dus een Wireless USB Adapter erbij kopen. Weten jullie een goeie goedkope Adapter? Hoeveel MB/s moet hij minstens hebben om goed te kunnen gamen zonder lag? Of doet dat niet terzake? Wat doet er wel terzake? Bedankt alvast, voor het lezen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Engenius Senao is niet zo bekend bij het grote publiek, maar bij de profi's al heel lang een begrip. Ze maken gewoon goede spullen, krachtiger dan de gemiddelde huis-tuin-en-keuken-wifi-usb:

http://www.ip-camera-beveiliging.com/engenius-eub-9707?___store=default&___store=default&gclid=CJTYu_7glbYCFVDMtAodOVUA1g
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou,probeer het eerst maar eens gewoon bedraad aan te sluiten,gamen op een draadloze verbinding is niet echt aan te raden.
Draadloos verlies je behoorlijk wat snelheid en bedraad is gewoon betrouwbaarder.
Als dat niet kan kun je altijd nog een powerlanset aanschaffen,dat is netwerk via het stopcontact.

Andere antwoorden (1)

Ik zou niet voor WIFI gaan maar echt voor een kabel
Mocht het echt niet mogelijk zijn kun je het ook met ether net adapters gebruiken
Die druk je in het stopcontact bij de pc en het modem en dan hoef je daar tussen geen kabel te trekken