Hoe kan ik een aflevering van nachtzuster downloaden?

Ik wil graag de audio van een uitzending gemist downloaden om te editen. Ik weet alleen niet hoe ik die kan downloaden.
https://www.nporadio1.nl/uitzendingen/nachtzuster/700188a0-1dd3-4f9b-ac18-e06fbeb3a960/2022-12-03-nachtzuster

een jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Met een addon in je browser, er zijn er veel van. Zoek op downloader en je vindt er vast ééntje.
Ik heb net de aflevering opgenomen en de link vind je in een pb.
Succes met editen!
een jaar geleden