Wat zijn je maandelijkse lasten als je een webshop online plaatst?

Hosting? Ideal betalingssysteem e.d....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Dat kan al vanaf 100 euro..
het is maat werk, en je kunt het zo gek maken als je zelf wil!
Het is wat je wilt..
zie het als een auto!
Ben je tevreden met een lada..of een mercedes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een standaard script gebruikt zoals oscommerce heb je daar geen kosten aan.

Hosting met domeinnaam bij gethost.nl kost 20 euro per jaar.

Ideal kun je regelen bij targetpay.nl of mollie.nl. Hier betaal je geen maandelijkse kosten alleen een bedrag per transactie.

KVK inschrijving als eenmanszaak kost een kleine 40 euro per jaar.

Tja je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.mijnwebwinkel.nl ik heb mijn webshop hier draaien voor 19,95 per maand, incl. domeinnaam.
Het is zeer eenvoudig hier een webshop in te richten, en hoeft dus geen internet wonderkind te zijn om je spullen te kunnen verkopen, en ook nog eens goed hoog in de google rankings te komen! Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke kosten heb je allemaal:
- KVK (http://www.kvk.nl/bedrijf_starten/)
- Hosting. Let op met prijsvechters. Zij hebben vaak tragere servers en bieden gee optimale uptime (bereikbaarheid). Dat is echter wel noodzakelijk voor een goede webwinkel. (http://www.mijn-webwinkel-hosting.nl/)
- Webwinkel oplossing. Je kunt gaan voor een abbonement, maar je kunt ook een licentie kopen. Dat laatste kan al voor eenmalig 100,-. (http://www.logivert.com)
- Betaalproviders. Je hebt daar zeer veel verschillende aanbieders in. Voor nederland moet je minimaal iDeal aan kunnen bieden. De goekoopste aanbieder van iDeal is: http://www.assurepay.
- transportkosten

Dit zijn de minimale kosten. Gata je bedrijf wat groeien dan moet je ook stil gaan staan bij:
- huisvestingskosten
- telecomkosten
- personeelskosten
- ...

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan al gratis. Je webwinkel draait dan wel op een subdomeinnaam en dat is natuurlijk niet echt een mooie URL. Bij Shoptrader heb je al een webwinkel voor 22,5 p/m
Laat de webwinkel niet voor je bouwen, maar bestel een kant-en-klaar pakket omdat dat veel goedkoper is. Voor meer informatie over de prijzen van een webshop en de mogelijkheden, zie bron. De maandelijkse lasten van een webshop zijn dus enkele tientjes per maand, afhankelijk van de webshop aanbieder.