Is apktop een legale site?

Ik wil graag dingen dowloaden, maar wel van een legale site xD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

ik zie niets waarom deze site illegaal zou zijn ?
capthavoc
12 jaar geleden
wist je dat het niet illigaal is om data (games,muziek video's) te downloaden voor eigen gebruik
het wordt pas verboden als je het upload,verkoop of verder verdeeld

dit is volgens mij zo in nederland
als ik fout zit k hoor het graag maar zo ver ik weet is het legaal om te download zolang het maar eigen gebruik blijft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je dan betaalde apps gratis wilt downloaden voor je Android toestel, dit mag niet en dan ben je inderdaad illegaal bezig.

Het downloaden en uploaden van games en software is beide illegaal ook voor eigen gebruik.

Het downloaden van films en muziek voor eigen gebruik is niet illegaal, het uploaden wel.

Aldus de Nederlandse wet.