Ik zoek een site waar studenten documenten kunnen uploaden en docenten deze kunnen beoordelen, welke site kan ik hiervoor gebruiken?

Toegevoegd na 3 minuten:
Het liefst een soort portofolio waar je dus documenten kan uploaden en een docent/moderator je document stuk voor stuk kan beoordelen.
Ook zou een optie zoals: de toegekende scores komen als een totaal dan op je profiel te staan

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bestaat zo'n site?

Antwoorden (2)

Een site die je daarvoor goed kunt gebruiken is google classroom.
Wel moet iedereen die het gebruikt dan een google account hebben.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Studiemeter is ook een goeie, Je moet er Volgens mij wel voor betalen !. Of je School regelt dat wel.