Hallo, mijn computer kan geen verbinding maken met draadloze netwerken. Hoe kan dat?

Hij zegt dat er geen verbindingen beschikbaar zijn. Enig idee hoe dat mogelijk is? En is er ook een manier om de laptop sneller te maken?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je ergens een schuif-schakelaartje op de laptop om de WiFi aan/uit te zetten, en is die per ongeluk in de "uit" stand gezet. En anders zou het 1 van de functie-toetsen kunnen zijn, zie hier een lijstje van een stel laptops: http://forums.speedguide.net/showthread.php?214308-How-to-turn-on-off-Wireless-in-various-Laptop-Models
gvrox