Verwijderd Google bij 3 "Strikes" alleen je YouTube account of ook je Google account waar je mee ben ingelogd?

Toegevoegd na 35 seconden:
Dus dat ik nog wel gewoon toegang heb tot mijn Google account (gmail etc.)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (2)

Dat geldt alleen voor je Youtube Account. Alle andere gedeeltes van Google kan je nog wel gebruiken.
Je kan natuurlijk nog steeds gebruik blijven maken van Youtube, alleen ben je wel al je video's, abonnees etc kwijt.
7 jaar geleden
Dat is zeker mogelijk, als je niet alleen tegen de YouTube-richtlijnen in gaat maar ook tegen de Google servicevoorwaarden dan verbieden ze de toegang tot alle Google producten. Dit kan doormiddel van het waarschuwingssysteem van YouTube.
Je kunt wel gewoon weer een nieuw account aanmaken.

http://i.imgur.com/zR8zaAA.png