Hoe gaat dat bij Firefox?

Ik wil Mozilla Firefox standaard als browser gaan gebruiken.
Beeldvergroting ervaar ik altijd als heel prettig. Bij Firefox kun je dat doen met CTRL+wieltje-muis of CTRL+, maar hoe je het ook doet, je moet het bij elk volgend blad steeds opnieuw doen. (Dit in tegenstelling tot de IE browser)
Is er een methode voor bij Firefox?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ga naar Extra->Opties->Inhoud en kies daar een groter lettertype voor je standaardfont.
AWM
13 jaar geleden
De NoSquint-extensie voor Firefox onthoudt het zoom-niveau dat je voor een bepaalde website hebt ingesteld (ook als je Firefox opnieuw start). In de statusbalk (onderin Firefox) kun je het huidige zoom-niveau zien. Ook kun je voor alle websites standaard een zoom-niveau instellen.

Naast de NoSquint-extensie is er ook de Glazoom-extensie waarmee je het inzoomen op pagina's kunt beïnvloeden. Echter denk ik dat NoSquint beter voldoet aan wat je zoekt.