Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben een nederlander, maar woon in België. Als ik via RTL gemist iets wil kijken, staat er vaak dat het niet beschikbaar is in België

Kan ik mijn Pc niet laten denken dat ik in Nederland zit op een of andere manier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
730

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Gebruik een proxy-site. Zo'n site laat je op internet surfen zonder IP adres. Hidemyass.com is wel een goede. Voer gewoon de site in waar je naartoe wilt surfen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder IP-adres kun je niet het internet op. Met een proxy is het wel zo dat jouw IP-adres wordt verwisseld door dat van de proxy-server, omdat al je verkeer door die server loopt. Het gebruiken van een Nederlandse proxy zou dus inderdaad kunnen werken, maar die zou dan wel videostreaming verkeer moeten kunnen doorgeven, ipv alleen HTTP-verkeer.
Programma's als hide my ip geven je de mogelijkheid te kiezen uit welk land je ip adres afkomstig LIJKT te zijn. Instellen op Nederland en je probleem is opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding