De letters op het scherm van mijn Toshiba laptop zijn steeds heel groot. Resize helpt maar voor 1 keer. Wat kan ik doen?

Toegevoegd na 6 uur:
De oplossingen die aangedragen zijn tot nu helpen niet.

Toegevoegd na 6 uur:
Het is alleen als ik een internet- site aanklik. Dus b.v. nu.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welk besturingssysteem
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En in welke gevallen zijn de letters groot?
In welke programma's?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Besturingsssteem is windows vista premium
Bij alle programma´s zijn de letters groot. Waarschijnlijk heb ik een verkeerd knopje ingedrukt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke, op het beeldscherm gaan staan, rechtermuisknop, persoonlijk instellingen, beeldscherminstelling, resolutie hoger instellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ dutchfoxy, dan loopt meestal de kwaliteit terug

Antwoorden (1)

Rechterklik op je bureaublad > Eigenschappen > Vormgeving > Geavanceerd en dan klik je op het bepaalde item van de computer dat een andere tekstgrootte moet hebben.

Of bedoel je dat je volgens deze methode je lettergrootte hebt geresized?