Wat is de snelste en goedkoopste manier om een domein-naam te registreren?

Webhosting is verder niet van belang

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (7)

Via Your Hosting. Goede service en niet duur. Maar dat vind ik. Voor 4,75 per jaar kun je een domeinnaam registreren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf goede ervaring met Mijndomein. Die zitten op 9 euro per jaar en met e-mail 19 euro per jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt eens kijken bij transip.nl (.nl na 1 jaar 8,50 euro) of www.gethost.nl (.nl 5.75 per jaar)

Toegevoegd na 4 minuten:
Transip is makkelijker kwa registratie zonder webhosting, maar vind zelf de support niet erg vriendelijk.

Bij gethost is het bestellen lastiger ( trek je niks aan van de tekst op dr bestelpagina dat je voor een losse domeinnaam een webhosting pakket nodig bent, je krijgt die gewoon als je een losse registratie doet. ) maar de klantendienst is erg snel en vriendelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Strato is aardig snel in het registreren van domeinnamen. De volledige registratie van een .nl domeinnaam duurt niet langer dan enkele uren. Je ontvangt netjes een mailtje op het moment dat je domeinnaam is geregistreerd. Goedkoop zijn ze ook nog. Klik hieronder op de link om naar de aantrekkelijke prijzen te kijken. Dus snel en goedkoop. En vooral betrouwbaar. Domeinbalie is ook erg snel en goed. Domeinbalie registreert je domeinnaam vrijwel direct. Ze zijn niet de goedkoopste, maar daar kun je tegen extra bijbetaling wel je domeinnaam anoniem laten registreren, zodat niemand weet wie de houder is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via www.one.com 1,25 euro per maand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
One.com is een hele goedkope webhosting website, maar als je dan met databases moet gaan werken is het echt slecht. Ik raad http://www.simple-hosting.nl/ als je het binnen nederland wilt houden. Als je bereid bent om dollars te betalen is http://www.000webhost.com/ een hele goeie.