Neem aan dat je 'n iPhone hebt. Doe TweetDeck. Je kunt op je PC een desktop versie van TweetDeck draaien, en je kunt de twee programma's met elkaar laten synchroniseren (zelf niet geprobeerd). Ik gebruik zelf TweetDeck op de PC en ben enthousiast. Je kunt bijvoorbeeld een bericht tegelijk op Twitter en Facebook posten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Tweetdeck werkt erg handig, die andere ken ik nog niet...
TD zeker proberen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf tweetdeck.
Geen enkele reden gezien om een ander uit te proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook ik gebruik tweetdeck en is erg handig zou het zo niet weten wat er allemaal nog aan verbeterd zou moeten worden om het tweeten te verbeteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TwitBird Pro, echt een superprogramma!