Welke 'Aanbevolen Fragmenten' worden er in Google gebruikt?

Ik heb al verschillende extra elementen in Google gezien de laatste tijd, waaronder stukjes uitleg van bijvoorbeeld Wikipedia, maar ook bijvoorbeeld een heel visueel overzicht van alle nummers van Led Zeppelin. Dus nu de vraag: welke varianten van deze aanbevolen fragmenten zijn er allemaal?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Te veel om op te noemen. Dit zijn plugins binnen de Google zoekmachine. Je kan zo bijvoorbeeld een rekenmachine krijgen, translate, het weer, omtrek van de aarde, natuurkundige formules etc.