Thunderbird haalt alleen e-mail binnen met de combinatie F5, hoe kan ik dat oplossen?

Hallo,

Ik gebruik als E-mail programma Thunderbird.
Tot voor kort zag ik alle binnenkomende mails al in Postvak In staan,
maar dat is nu niet meer.
Nu moet ik ze binnenhalen met de toets combinatie F5.
Dat werkt wel, maar kan niet de bedoeling van een Email programma toch?
Wie weet de oplossing?
Alvast vriendelijk bedankt!

Picture for question
4 maanden geleden
in: Internet
Amadea
4 maanden geleden
Bij mijn versie van Thunderbird kan ik controleren of er nieuwe mails binnen zijn door op het wolkje linksboven te klikken. Heb jij het programma wel geüpdate? Het is altijd goed om de nieuwste versie te gebruiken.
Tony99
4 maanden geleden
Ja dat wolkje heb ik ook, maar normaal opende ik Thunderbird toen zag ik gelijk al in postvak in de binnengekomen emails staan zonder op dat wolkje te hoeven klikken....
Tony99
3 maanden geleden
Is er echt niemand die hier een goed antwoord op heeft??

Geef als eerste antwoord