Als je in de social media logs kijkt schijnt het dat jij niet de eerste bent die zijn account wil verwijderen. Echter geeft TOTO je blijkbaar niet die optie. Wat je kan doen is ze een privé bericht sturen via Twitter met je gegevens, zij verwijderen dan je account. Mocht dit niet lukken kan je al je gegevens binnen je TOTO account aanpassen naar onzin gegevens, zo staat hij in ieder geval niet meer op jou naam.

Het feit dat TOTO jou niet de optie biedt om je account te verwijderen is trouwens merkwaardig aangezien dit een wettelijke verplichting is.