Welke kosten betaal ik als ik via WiFi op internet kan op camping in Oostenrijk?

Ik heb de kosten bij de camping opgevraagd. Je kunt daar een kaart kopen voor de duur die je wenst, in mijn geval 14 dagen. Zijn dat dan de enige kosten of komen er nog andere kosten bij? Kun je dan onbeperkt internetten? Ik maak thuis gebruik van de Experia box van KPN, dus geen abonnement voor mobiel internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je thuis hebt is totaal niet relevant in dit verhaal.

Antwoorden (3)

Dat zijn de enige kosten en je kunt dan onbeperkt internetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, er kont dan niks meer bij, evt de stroomkosten van je laptop maar meer niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wifi zelf geheel kosteloos. alleen kan de camping wel kosten in rekening brengen voor het gebruik ervan.