Vraag voor SQL experts!

Hoeveel verbruikt SharePoint server 2007 aan data capaciteit in één maand, als je ongeveer 50 aan personeel hebt. Moet niet echt 50 zijn. Zeg aub wel hoeveel personeel je schat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Loopt nogal uiteen, maar dit is uit ervaring met forests die ik beheer(d heb):

BPMS systemen zonder centrale dataopslag zonder e-mail functie:
Alle bedrijfstakken kunnen dit op deze manier gebruiken; bij grotere bedrijven (25 of meer users) komt dit vrijwel niet (meer) voor;
Minder dan 1 MB per dag per persoon.

BPMS systemen met centrale data-opslag incl. e-mail functie:
-Voor een gemiddeld kantoor (VB. bedrijfstakken: auto-lease; credit-cards; verzekeringen; overheid administratief);
± 5 MB per persoon per dag gemiddeld.
-Voor een hoog-intensiteit platform (VB. bedrijfstakken: grafisch ontwerp, filmmontage, speciale foto/video-effecten, wetenschappelijke instituten, rekencentra);
Meer dan 150 MB per persoon per dag, kan oplopen tot onstellende proporties. (persoonlijk record is 1,8 TB in één dag)

Let wel: dit is WERKGERELATEERD!
Wellicht overbodig te zeggen maar sommige bedrijven (ongemerkt) hebben een grotere ´privé´-datastream dan een zakelijke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat verschild heel erg. Een bakker zal minder capaciteit verstoken als een sales team van een webshop. Daarbij is het afhankelijk van jou configuratie