Waarom verschild het zoek resultaat met een spatie verschil op google?

Ik heb zojuist mij aangemeld bij google mijn bedrijf. Wanneer ik dan zoek op mijn bedrijfsnaam "social schools" komt er geen kaartje naast mijn site van google mijn bedrijf. Wanneer ik zoek op "socialschools" dus zonder spatie verschijnd die wel. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Enigzins off topic:
Kijk ook even naar de titel van je pagina:
staat nu "Social Schoolssocialschools" in, dat krijg je ook te zien als omschrijving binnen Google als je het eerste in je vraag genoemde zoekargument gebruikt.
SimonV
8 jaar geleden
Bij mij verschijnt bij zoeken op social schools ook een kaartje.

Antwoorden (1)

Social schools zijn twee aparte woorden die heel veel hits genereerd die niet plaatsgebonden zijn. Socialschools daarentegen is 1 woord dat voor Google duidelijk te herleiden is naar één plaats nl. de vestigingsplaats van dat bedrijfje. Plaats social schools als twee woorden eens tussen aanhalingstekens, Google zal het dan wel zien als een woordcombinatie die bij elkaar hoort.