mijn internet pagina's openen zeer traag; wat kan de oorzaak zijn?

alhoewel ik een snelheid van 130 Mbps heb openen mijn sites en afbeeldingen zeer traag en scrollen gaat bijzonder traag.
ik vermoed dat dit te maken heeft met allerlei programma's die openen wanneer ik opstart en daarom heb ik zoveel mogelijk verwijderd.
ik gebruik ook een grafisch programma Corel Draw maar ik weet niet of dit samen opstart bij het openen!?
waar kan ik zien wat er opent wanneer ik mijn laptop opstart?

Picture for question
7 jaar geleden
in: Internet
2.8K

Antwoorden (1)

Geen idee of je een desktop heb of een laptop. Beide gevallen kan het ook zijn dat je ssd of harde schijf niet meer goed is en alles niet zo snel meer gaat.