Wat is een handige Facebook applicatie waarmee ik gemaild wordt op de verjaardag van een vriend?

Ben al een tijdje op zoek, maar kan niets handigs vinden. Ik wil graag op de dag zelf ('s morgens) gemaild worden, en niet een aantal dagen van te voren of eenmaal per week. Is er zo'n app?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Kimath
12 jaar geleden
Dat heet een verjaardagskalender op de wc ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet de verjaardag van mensen waarvan jij het belangrijk vind in je eigen agenda of bijvoorbeeld google agenda. Dan kun jezelf bepalen wanneer je een herinnering krijgt. Van sommige mensen wil je misschien al een paar weken eerder een herinnering zodat je een verrassing kan plannen of een leuk cadeautje kunt kopen. Als er al zo'n app bestaat die jij beschrijft dan krijg je van al je facebook vrienden een herinneren. Of dat is wat je wilt is een tweede.
Kimath
12 jaar geleden
Bij Google Agenda kun je inderdaad een mailtje laten sturen voor een afspraak, je kunt zelf instellen hoe lang van te voren je dit wil. Ik denk dat dit meer iets is voor de vraagsteller.

Antwoorden (1)

ik weet niet of er echt zo een app bestaat. Maar je hebt wel een app voor je mail neem ik aan, daar krijg je altijd mailtjes als iemand jarig is . En anders kan je dat instellen bij facebook(want bij hyves krijg ik dat altijd wel). Dan krijg je dat op die dag zelf en niet paar dagen van te voren. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.