Hoe kan ik mijn iMovie bestand op youtube uploaden?

Hij geeft aan dat er een onbekende fout is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik heb dit zelf ook eens gehad in iMovie.

Eerste keer was het simpel een fout wachtwoord gebruikt.. de 2e keer weet ik niet wat er was,zelfde fout, maar na nog een keer proberen was er niks aan de hand...

Kan een probleem bij youtube zijn, kan een dip in je internetverbinding zijn.. maar het is nooit veel...

Weet je zeker dan je onder de 2GB bent, en korter dan 15 minuten?

Probeer gewoon nog een keer te uploaden...