Ik zoek een (lange) lijst van websites waar wel veel inhoud aanwezig is (met name de voorpagina), maar die heel slecht bezocht worden?

(Om (snelheid) sites te testen die niet ergens in een cache op 't netwerk of bij de provider kunnen zitten.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik denk dat je aardig wat bruikbare pagina's kunt vinden als je op (diep) wiskundige onderwerpen zoekt of op wat meer gespecialiseerde onderwerpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan toch je cache legen voor je website's bezoekt?

Stel sowieso in dat je IE je favoriete site's niet in het geheugen bewaart en daarbij kan je via "Menu Start => uitvoeren => cmd" het commando "ipconfig /flushdns" uitvoeren en dan zou je cache leeg moeten zijn...

Goede site om snelheid te meten: speedtest.net
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga gewoon naar http://speedtest.net/ als je de snelheid van je internet wil testen.

Heb je +10mbit en je laad websites langzaam, dan heb je wellicht gewoon een langzame computer of een snelle computer die met andere dingen bezig is.

Je pc laad trouwens alleen eigen caches, en niet die van je profider, als dat zo zou zijn zou je profider namelijk "oud internet" aanbieden i.p.v real time.