Hoe kan iemand een .nl domeinnaam van mij overnemen? Tegenwoordig gaat dat met een speciale code toch?

Hoe zit dat precies? Iemand kiest dus bij zijn eigen hosting/domein registrar dus voor het verhuizen van die domein. Ik krijg een mail met een verhuiscode, die ik aan de koper door moet geven, zodat de domeinnaam over kan worden gedragen?

Klopt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je moet in de meeste gevallen een provider hebben.
De huidige provider kan je deze informatie geven en anders helpt je nieuwe provider je graag. Je wordt immers een nieuwe klant!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik draag hem overigens over aan een vriend.

Andere antwoorden (1)

Dat klopt ja maar als het goed is voorziet je huidige hostingprovider je van al deze informatie...