kpn levert een belachelijk trage snelheid die ze niet beloofd hebben, kan ik nu me abonnement opzeggen?

ik heb meerdere malen gebeld en het lukt gewoon niet om de snelheid stabiel te houden. ik kan niet eens met een webcam meer een normaal gesprek voeren zelf bellen via skype kan niet meer normaal.

ze komen hun belofte niet waar. kan ik nu mijn abonnement opzeggen om die reden?

Toegevoegd na 2 uur:
ze hebben mij ook beloofd om 8 MegaByte en gezegt dat het sneller is dan de kabel ziggo. die 20 MegaBit hebben.
ik heb mij laten vertellen dat 8 MegaByte 64 MegaBit is. Nu ik weer een paar keer gebeld heb krijg ik van personeel bij kpn te horen dat het megabyte is. later kreeg ik iemand die mij ging helpen met de verbinding op orde te brengen en zei mij dat het megabit is. ik ben hier best boos om.

Weet jij het antwoord?

/2500

laat gewoon via bijvoorbeeld speedtest eens een langer tijd metingen meelopen met je computer. Als je een account hebt kan je de geconstateerde metingen in grafiekvorm printen. Verder zou ik eens aan de KPN vragen wat de afstand is vanaf de centrale tot jouw aansluiting. In mijn geval was dat nl dik 3 km en dat gaf een boel signaalverlies. Hierop heeft KPN in de wijkcentrale een nieuwe aansluiting gemaakt voor mijn adres waarna de snelheid zichtbaar toenam. Succes met de ellende

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100