wie kan mij vertellen wat het inhoud als ik inlog in Horizon Go van Ziggo de vraag "gemengde inhoud weergeven ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Bij het contact maken met een website bestaan twee soorten verbinding:
--   Beveiligd.
--   Onbeveiligd.

Sommige beveiligde pagina's bevatten onderdelen die via een onbeveiligde verbinding worden opgehaald. Dat is hier het geval.

De pagina waarop je terechtkomt is zelf beveiligd. Die pagina wordt dus opgehaald via een beveiligde verbinding, die door criminelen niet kan worden afgeluisterd.

Maar op die pagina kunnen plaatjes staan, of frames, die via een aparte verbinding worden opgehaald. Die aparte verbinding is in dit geval onbeveiligd.

Dit zou een veiligheidsrisico kunnen zijn. Dat is de reden waarom je wordt gewaarschuwd.

Als je ervoor kiest om de 'gemengde inhoud' niet weer te geven, worden alleen die onderdelen van de pagina weergegeven die via beveiligde verbindingen worden opgehaald. Onderdelen van de pagina die via onbeveiligde verbindingen zouden moeten worden opgehaald, worden dan uit voorzorg niet weergegeven.

Wat het gevolg voor jou is, is niet zomaar te zeggen. Meestal gaat het bij die onbeveiligde onderdelen om plaatjes. Je zult die plaatjes dan niet zien. En dat is meestal geen probleem. Maar het is ook mogelijk dat de pagina zodanig is opgezet dat essentiële informatie via onbeveiligde verbindingen wordt opgehaald. In dat geval kun je niet alles doen wat je zou willen doen.

Over het algemeen wordt het als ontwerpfout gezien wanneer een pagina bestaat uit een mengsel van beveiligde en onbeveiligde inhoud. Je zou Ziggo dus opmerkzaam kunnen maken op dit verschijnsel.

Cryofiel
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het heeft dus niets met het geluid te maken want dat is super slecht
Zacht.?
Cryofiel
8 jaar geleden
Nee, dat moet ergens anders aan liggen.

Andere antwoorden (1)

Dat betekent dat de inhoud niet 100% gegarandeerd veilig is. De pagina is een HTTPS-pagina maar krijgt ook gedeeltelijk http-content mee.