Normaliter : omdat je computer het niet aankan. Niet sterk groot genoeg is voor het afspelen van filmpjes.

Dat kan zijn omdat het sowieso een oud beessie is (en in Computerland ben je snél oud) OF omdat je er zo veel troep op hebt staan dat er te weinig geheugen over is. Even een keertje goed opruiming houden en de harde schijf aanplempen (defragmenteren) wil dan nog wel eens helpen.

Helpt dat niet, dan is het vermoedelijk tijd voor een upgrade.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok...dan gewoon even nagaan wat je hebt gedaan doordat hij nu raar doet..
Installatie herstel kan dan ook helpen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal het een kwestie van opschonen / aanstampen zijn. Kijk ook even of je applicaties zoals java, flash player enzo, allemaal up to date en in orde zijn. Heb je geen idee wat het is en is er wellicht iets per ongeluk vernaggelt, dan zou je een oude image moeten terugzetten ; beetje een paardenmiddel, maar werkt vaak wel goed zonder veel schade aan te richten. En is nog niet zo drastisch als Windows opnieuw moeten installeren.