wat wordt er op ps4 met NAT type bedoelt?

En heb je het nodig, zo ja, hoe doe ik er iets aan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Er zijn op de ps4, 3 verschillende NAT types.

Type 1: het systeem is direct met het internet verbonden.
Type 2: het systeem is via een router met het internet verbonden.
Type 3: het systeem is via een router met het internet verbonden (communicatie met andere PS4™-systemen wellicht onmogelijk of zijn de netwerkfuncties van het PS4™-systeem mogelijk beperkt)

Het geeft dus aan hoe moeilijk of makkelijk je verbonden bent met het internet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe kan je een PlayStation nou weer direct via het internet verbinden er kan toch geen adsl kabel in