Fiber geen SMTP, kan dit via glasvezelnetwerk Caiway?

Ik zit nu al een tijdje bij Fiber, voorheen bij Ziggo. Fiber maakt gebruik van het Caiway netwerk, dus daar ben ik dan ook op aangesloten. Echter heeft Fiber geen SMTP server en om zakelijke e-mails te versturen, heb ik een SMTP server nodig.
De server van mijn webhost is zeer beperkt, want ik heb nu voortdurend last van problemen. Nu vroeg ik mij af, omdat Fiber meelift op het glasvezelnetwerk van Caiway, of er een SMTP server beschikbaar is via Fiber. Ik ben geen klant bij Caiway, maar maak dus wel gebruik van hun netwerk.

9 jaar geleden
in: Internet
3.4K

Antwoorden (1)

Wat is de SMTP server van Fiber Nederland

Omdat we bij Fiber Nederland geen emaildienst bieden wij ook geen SMTP server. Dit doen wij niet omdat veel mensen Hotmail, Outlook of Gmail gebruiken. Voor de gebruikers met een emailadres in combinatie met een eigen domeinnaam adviseren we om te verzenden via de SMTP server van de aanbieder van deze domeinnaam via "secure SMTP". Hierdoor verzend u dan ook uw email via de SMTP server van uw domeinnaam en email beheerder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wilkers
9 jaar geleden
Klopt, hiervan was ik al op de hoogte. Echter de e-mailserver van mijn domein veroorzaakt veel problemen en ik zit vaak zonder e-mail. Daarom hoopte ik dat er toch een alternatief beschikbaar was.