Hoe maak ik de kleuren bij internetvideo's weer normaal?

Bij video's op dumpert en facebook (niet op youtube) zijn alle kleuren ineens negatief/omgedraait. ligt dit aan mijn instellingen of is het moeilijker te veranderen? thanks!

Toegevoegd na 2 minuten:
Hij zegt trouwens ook als ik dumpert opstart en voor de eerste keer een filmpje wil gaan kijken: Error. plugin not found. Als ik dan herlaad doet ie t wel gewoon..

Toegevoegd na 2 minuten:
correctie: dan doet hij t, maar wel in negatieve kleuren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Flash player opnieuw installeren.