VPN verbinding tot stand brengen lukt niet. Wat doe ik fout?

Ik probeer thuis verbinding te maken met het bureaublad op mijn werk. Daarbij krijg ik als ik uiteindelijk op 'verbinden' klik de foutmelding op de foto. Wat doe ik verkeerd?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je alles goed ingesteld? Heb je wat meer infromatie?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ik weet vrijwel zeker dat ik de VPN instellingen goed heb ingesteld. Thuis werkt het zowel op mijn laptop met Windows 7 als Windows 8. In feite log je in op de server waar 8 gebruikers op staan. Eén daarvan is een zogeheten 'flexibele' gebruiker. Ik probeer iemand anders te helpen zodat die vanaf thuis kan inloggen. Echter wanneer hij verbinding wil maken verschijnt deze foutmelding.

Het beste antwoord

Dat ligt aan de instellingen van de ICT-afdeling van je werk. Voor de veiligheid kan niet iedereen zomaar inloggen als het goed is. Vraag op je werk wat de procedure is, welke handleiding er is, welke software er is die je moet installeren op je pc (CITRIX bijvoorbeeld) en hoe je moet inloggen. De ICT afdeling moet je helpen, en je baas moet eigenlijk toestemming aan jou geven als er een beetje aan veiligheid wordt gedacht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nog bedankt voor je antwoord. Het probleem is inmiddels opgelost door de systeembeheerder. Wat er nu precies fout was snap ik nog niet goed. De verbinding is nu op een andere manier tot stand gebracht en die werkt wel.