Op deze site vermoedt men een hoax (grap):

"Het wereldwijde fenomeen dat volgels dood uit de lucht vallen heeft zojuist ook plaatsgevonden hier in Groningen. Getuige was Bram Willemse en heeft er een video van gemaakt. Verder blijft het vrij stil op de twitter van Bram dus of het echt is of een stunt moet nog blijken. Hij heeft immers in zijn bio op twitter ‘online marketing & communication, concepts and campaigns‘ staan"

"*update 14:05*

Het lijkt op een hoax, de huisgenoot van Bram Willemse is Maarten de Vries en laat deze nu ‘PhotoVideoIllustration‘ in zijn bio hebben staan. Daarbij bevestigd hij een search kolom te hebben ingesteld in Tweetdeck wat er op wijst dat ze alles aan het volgen zijn."

http://www.ymmud.nl/2011/02/02/dode-vogels-vallen-uit-de-lucht-in-groningen/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zie ook maar 1 vogel echt in beeld. Wat die andere voorwerpen zijn laat hij mooi niet zien. Ik geloof er niet veel van dat het echt is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet echt. Blijkt een 'stunt' te zijn.