Hyves Vraag: Ik wil mijn E-mail Adres wijzigen op Hyves maar hij zegt Oh Oh... Dit E-mail adres Staat al ingeschreven Terwijl ik hem nergen heb staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Raar heb je misschien in het verleden ooit een account gemaakt met dat emailadres en dat is misschien niet gelukt ?

Toegevoegd na 4 minuten:
probeer eens of je dan een wachtwoord vergeten link kan ontvangen op dat email adres ?
capthavoc
12 jaar geleden
Dit heb ik ook gehad en er bleek iemand op mijn e-mail adres een account aangemaakt te hebben. Als je wachtwoord vergeten aanklikt en je e-mail adres invult krijg je als het goed is een link waar je het wachtwoord kan wijzigen en de hyve pagina kan verwijderen. Daarna kan je goede hyves koppelen aan dit e-mail adres.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee niet je eigen goede hyves. Maar het kan goed mogelijk zijn dat iemand anders op jou e-mail adres een account heeft gemaakt, waardoor je hem niet kunt koppelen. Als dit zo is kun je dat account wat dus niet van jou is wel verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan je het acount verwijderen zodat je e-mail adres weer vrij.
Is dit een voor jou nieuw emailadres? In dat geval is iemand je voor geweest, das pech.