hoe krijg je een response code met de abn amro app?

ik wil graag gebruik gaan maken van de abn amro app
maar ik moet een response code invullen
ik heb de e.dentifier2 maar hoe koppel ik die dan met me telefoon of moet die aan me laptop worden aangesloten
en hoe krijg ik dan die response code?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
12.9K

Antwoorden (3)

Je typt je PIN code in als je pasje in je e-dentifier zit, en dan klik je 'inloggen' en daarmee genereer je een response code die je dan weer in de app moet invoeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja dat snap ik maar waar moet e.dentifier in dan
in me laptop? want dan kan ik alleen maar inloggen
en in me mobiel kan die niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De e-dentifier hoeft niet in je laptop of in je mobiel. Je kunt alles met de e-dentifier doen. Stop je pasje er in. Neem keuze 1 toets je pincode in nu krijg je een respons code die je in de app kunt invoeren. Dit hoeft maar eenmalig daarna kun je met de de door jouw gekozen "snelcode" inloggen op de app.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja maar ik heb de e.dentifier2
die heeft een kabel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die kabel kan je weggooien die gebruik je niet. Schijnt ook minder veilig te wezen heb ik laatst gelezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies, ik gebruik die kabel nooit... gewoon challenge / response
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja maar hoe krijgt die dan stroom?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt beter even bellen met de ABN zelf als dit serieus is. Of langs een depot van ze gaan voor uitleg.
Doe je pasje in de e dentifier en log in en zoek op responsie code druk de cijfer in en je krijgt je code.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik wil graag een response code .guusoranje@gmail.com