Waar vind ik een google agenda van de Nederlandse schoolvakanties?

De rijksadviesperiodes. En onderscheiden volgens de vakantiespreidings-regios

9 jaar geleden
in: Internet
10.3K

Antwoorden (1)

http://www.schoolvakanties-nederland.nl/schoolvakanties-2015.html
Schoolvakanties 2015 - Nederland

Bekijk op deze pagina alle schoolvakanties 2015 voor geheel Nederland. In het menu bovenaan deze pagina staat iedere schoolvakantie apart vermeld, ook kun je aan de rechterkant zoeken op plaatsnaam. De onderstaande vakantie-data zijn adviesdata in 2015 die de Nederlandse overheid jaarlijks bepaalt. De zomervakantie data staat vast, iedere school moet deze vakantie verplicht vrij geven. Voor de overige schoolvakanties mogen scholen van de data in 2015 afwijken, maar meestal gebeurt dat niet.

Toegevoegd na 21 minuten:
http://www.belangrijkedag.nl/home.nsf/ical?readform&id=9D28D55D3AD66E04C12576DB0065DC87

Afhankelijk van je eigen wensen, kies je één of meerdere van onderstaande gratis mogelijkheden om up-to-date te blijven:

1. mail-reminder
De belangrijke mail-reminder zorgt er voor dat je per e-mail op de hoogte wordt gehouden van alle voor jou interessante gebeurtenissen.

Om schoolvakantie mail-reminders te ontvangen, vul je hiernaast je e-mail adres in en druk je op de knop "verstuur". Er wordt dan automatisch een belangrijkedag account voor je aangemaakt. Je kunt ook handmatig een belangrijkedag account aanmaken. Wanneer je je op meerdere kalenders abonneert ontvang je elke dag maximaal 1 gecombineerde e-mail (is er een dag niets te melden, dan ontvang je ook geen mail). Je kunt per kalender instellen wanneer je een reminder wenst te onvangen (bijvoorbeeld voor mijn verjaardagskalender één week van te voren en op de dag zelf en voor de kalender schoolvakantie alleen op de dag zelf).

2. "mijn belangrijkedag"
Mijn belangrijkedag is je eigen persoonlijke dashboard waarin overzichtelijk de (komende) gebeurtenissen staan vermeld die voor jou interessant zijn.

Om gebruik te maken van mijn belangrijkedag moet je eerst een gratis belangrijkedag account aanmaken.

3. belangrijkedag kalender
Wanneer je een belangrijkedag account aanmaakt, krijg je automatisch een eigen belangrijkedag kalender met de gebeurtenissen van de kalenders waarop je bent geabonneerd zoals bijvoorbeeld deze schoolvakantie kalender, de verjaardagen van mensen op jouw verjaardagskalender en de gebeurtenissen op jouw privé kalenders en gezamenlijke kalenders.

4. downloaden / synchroniseren kalenders met een andere digitale kalender
Verwijzingen op deze site.
9 jaar geleden
Poet
9 jaar geleden
Dank maar ik zoek eigenlijk naar een agenda die gedeeld is en die ik dus in mijn google agenda kan invoegen
Erna55
9 jaar geleden
Zoals schoolgaande vroeger op papier ?
Erna55
9 jaar geleden
Bij no 4 kun je schoolagenda invoegen .
Poet
9 jaar geleden
Inderdaad staat het op belangrijkedag.nl. Echter ik heb de agenda ingevoegd maar het werkt niet (staan geen data in)