wij gaan misschien een huis huren, waar alleen een telefoon is. Hoe duur is het ongeveer om kabel voor internet te krijgen? En hou regel ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Daar is toch zoon splitser voor?
Wij hebben ook 1 kabel voor telefonie en internet.
Dan doen we er een splitser tussen en dan heb je telefonie en internet.

Toegevoegd na 2 minuten:
het heet een splitter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heeft vooral te maken met het feit, tot op welke afstand de kabel zich momenteel van je huis bevindt, dus hoeveel werk er verzet moet worden om tot de woning te geraken.
Dus daarvoor zul je contact met de provider op moeten nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kost niets meer als een abonnement en de huur van een modem.

Velen hebben gewoon internet via de telefoon aansluiting, ik ook.

Toegevoegd na 2 uur:
Als u bedoelt dat u internet wilt via een kabelprovider dan dient u eerst de goedkeuring te hebben van de huiseigenaar, deze hoeft hij niet te geven zodat u verstoken blijft van kabel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blijkbaar weet de minnaar hoe ik woon en wat voor internet dat ik heb.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Knap is dat he? Dat was mij ook al opgevallen, sommige mensen die jou of je situatie helemaal niet kennen weten toch dat het allemaal anders zit... + van mij.
neem xs4all internet plus telefoon en perfect modem en prima service
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel vang je voor deze reclame? Alle telefoon aanbieders hebben dezelfde service en modem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is niet waar XS geeft het nieuwste Fritzbox modem ,Daar zal je wel geen ervaring mee hebben denk ik en verderkrijg weer half jaar gratis internet van XS ,bedankt voor de reactie