Is de bank van Paypal voor België verhuisd van Antwerpen naar Duitsland?

Tot vorig jaar moest ik vanaf mijn Belgische rekening altijd op een rekeningnummer in Antwerpen bij Paypal geld overmaken op mijn Paypalrekening. Nu zie ik dat het veranderd is naar ergens in Duitsland. Omdat ik al eens problemen heb gehad met phishing bij Paypal ben ik bang dat dit deel van de fraude is. Hoe kan ik zeker weten dat deze nieuwe rekening (in Duitsland) echt van Paypal is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij mijn weten zijn ze vorig jaar ofzo verhuids naar Luxemburg ; vriendelijker belastingklimaat.

Antwoorden (1)

U schrijft over een verandering en vraagt hoe je zeker kunt weten dat klopt.

Waar ziet u dat het veranderd is naar "ergens in Duitsland"?
Hoe is dat aan u gevraagd of opgedragen?

Heeft u enige vorm van twijfels?
De enige manier om dit zeker te weten is door deze vraag aan PayPal zelf te stellen.

Het is ook in het belang van PayPal dat klanten niet in de val lopen.
Zie verder https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/phishing