Moet je op bestelling afronden klikken als je via iDeal betaalt?

Ik heb net geld overgemaakt op een unibet rekening. Ik heb echter niet op bestelling afronden geklikt, maar ik heb wel betaald. Alleen het geld is van mijn bankrekening af, maar het staat niet op de unibet rekening.

Ter controle heb ik nog een keer een geldbedrag gestort en dit keer op bestelling afronden geklikt, maar nu staat het er wel gelijk op. Wat is er met het andere bedrag gebeurd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is het wel overgeschreven, maar moet het alleen nog door het systeem heen. Houd het even in de gaten en als het echt lang duurt, neem dan even contact op met je bank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plusje MufMuf!
Blueboy, als het toch overgeschreven is (wat mij wel lijkt), kan je het bij de bank laten "storneren" (terugboeken)