Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Volgens een persbericht van eind september vorig jaar had seniorweb de grens van 100.000 leden doorbroken. Gezien mijn ervaringen is zo'n beetje 1/3 van de actieve oudere internetgangers wel bekend met seniorweb en daar ongeveer de helft van ook echt lid. Mijn educated guess is dus dat er zo'n 600.000 'oudere' internetters in NL zullen zijn.

Overigens zijn een hoop mensen die nu tussend e 55 en 65 zijn ook in hun dagelijks werkende leven met de computer in aanraking geweest en veel van hen kunnen zich dan ook prima redden zolang het kreng niet te veel spyware bevat :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken heel wat zeer oude mensen die ook heel handig met de computer zijn. Ligt eraan of ze interesse hebben en het leuk vinden om alles bij te houden.

Zoals een goede kennis die binnenkort 89 wordt: eerst op de pc zijn stamboom uitgeplozen, toen er in word een boek van gemaakt en dat laten drukken voor de hele familie. Nu dat klaar is maakt ie foto's van kerken en bewerkt die op de pc.

Een vrouw van 78 die een hyves account heeft, twittert, chat op msn en via skype met veel van haar evenoude familieleden belt, met webcam.

Ik denk niet dat alle ouderen lid zijn van seniorweb, dat moet ze maar net interesseren ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding