Weet iemand hoe ik de ip's van de radiozenders kan vinden dat via internet wordt beluisterd en hoe ik het moet blokkeren?

Ik loop stage bij een groot bedrijf waar de internet erg traag was afgelopen jaar maar nu ik hier weer terug ben zijn wij bezig geweest met een nieuwere router etc. om de internet sneller te maken. Alleen wordt er teveel brandbreedten gebruikt voor de radiosites dus dacht ik er aan om de sites te blokkeren samen met mijn begeleider en is goedgekeurd door de baas. Graag meer info over hoe ik het zou kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het is beter om op protocol of poortnummer te blokkeren. Het aantal internet radio' s is eindeloos dus bijbehorende ip adressen ook. In de bijgevoegde link een discussie op fok die je misschien verder helpt. Ikzelf ontbeer de technische kennis daarvoor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt