Hoe verwijder ik een afspeellijst bij youtube?

Toegevoegd na 18 uur:
Bedankt! Maar ik heb nog 1 probleem, ik kan de knop "instellingen voor afspeellijsten" niet vinden? Ik heb wel "alles afspelen", "delen" en "opslaan"

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
13.4K

Het beste antwoord

Op de homepage van Youtube staat helemaal links ''Afspeellijsten''. Daar klik je op. Je komt dan op een pagina met daarop al jouw Afspeellijsten. Je klikt vervolgens op de afspeellijst die jij wilt verwijderen. Je zal dan op een pagina komen met daarop de informatie over de afspeellijst en de video's die in deze lijst zitten.

Je hebt tamelijk bovenaan op deze pagina een knop: ''Instellingen voor afspeellijsten''.
Hier klik je op. Er zal een vakje openen met linksonder in dit vakje de knop : ''Afspeellijst verwijderen''. Je klikt hier op waarna er om een bevestiging zal worden gevraagd. Klik ook hier op ''Ja, verwijderen''.

Je afspeellijst zal nu verwijderd zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Maar ik heb nog 1 probleem, ik kan de knop "instellingen voor afspeellijsten" niet vinden? Ik heb wel "alles afspelen", "delen" en "opslaan".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm dat is erg vreemd. Zit je op de PC of op een tablet? Ik heb in de bijlage een foto van hoe het er op de PC uit ziet.