Hoe komt het dat mensen nog een mail kunnen sturen naar een hotmailadres dat ik in december 2010 heb afgesloten en sindsdien nooit meer gebruikt heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Typisch Hotmail...! Volgens de regels wordt je account inactief als je je langer dan 270 dagen niet hebt aangemeld (zie bron 1). Maar de praktijk is anders. Toen ik jouw vraag las, heb ik voor de grap nog even geprobeerd in te loggen op een account dat ik al minstens drie jaar niet gebruikt heb. Ook dát blijkt nog steeds te bestaan...

Als je even googlet (ja, zo moet je dat volgens het Taalgenootschap schrijven, heb ik ontdekt), dan merk je dat accounts na jaren nog steeds toegankelijk zijn, hoewel je al die tijd nooit meer hebt ingelogd. Zie b.v. bron 2 (e.v.a. sites).
Pieter2011
12 jaar geleden
Het is gewoon zo met internet. Zet je er 1 keertje iets op, dan blijft het voor altijd. Het kan nooit meer weggaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad msn en hotmail verwijderen je account niet bbij mij pas na 4 jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sturen kan altijd maar of je het ook ontvangt is wat anders ;)